(טיפ # 1 - חידוש ארונות (בתמונה -לפני ואחר
top of page
  • Writer's pictureAya Elgar

(טיפ # 1 - חידוש ארונות (בתמונה -לפני ואחר

Updated: Dec 6, 2019


חידוש ארונות מטבח / אמבטיה / חדרים מומלץ מאוד לפי מכירת הבית. יוצר אפקט ראשוני נקי ומרשים וגורם לקונה הפוטנצאלי לא להיבהל בגובה ההשקעה העתידית לצורך שידרוג.

השקעה לא גדולה בזמן וכסף יגרמו לקונה לרצות את הבית ולהוריד פחות בשלב המו"מ.

אז הרי לכם הדרכה לפני צביעה:

צבע מומלץ לצביעת ארונות מטבח לכל חברה יש את המוצרים הייחודיים שלה המתאימים לצביעת ארונות המטבח. הצבע נמרח ישירות על חלקי הארון ללא צורך בצבע יסוד כיוון שמרכיביו הם גם צבעי יסוד. טיב הצבע ואיכותו מרמזים על כך שאפשר לצבוע שבאמצעותו כל משטח חלק, כולל משטחים חלקלקים במיוחד כמו זכוכית. לצבע תכונה המאזנת את רובד הצביעה של כל שכבה כך שכל הארונות מכוסים בשכבה שעובייה זהה. הצבע עמיד לאורך שנים רבות וצבעו לא משתנה ולא דוהה גם אם מקרצפים אותו באמצעות חומרי ניקוי וספוגי ניקיון גסים נותר שלם, אינו נסדק ואינו מתקלף. התוצאה היא ארונות שנראים זהים לארונות חדשים במלוא הדרם, הקיימים במאות גוונים, היוצרים גימור יפהפה.

אופן צביעת ארונות מטבח בפועל מפנים שטח רחב במטבח או בסמוך אליו כך שתהיה גישה נוחה ומרחב תמרון תוך כדי הצביעה. רצוי לפרוס יריעות ניילון רחבות או סדינים ישנים על המרצפות כדי שלא יוצר לכלוך שקשה להסירו. מפרקים לאט לאט את מלוא דלתות ארונות המטבח ומניחים אותן על משטח מאוזן בגובה הנכון שיאפשר לנו ניקיון מקיף וצביעה נוחה. השלב הבא הוא קרצוף יסודי של כל אחת מהדלתות, הסרת כתמים שונים כמו כתמי שומן, לכלוך ואבק שהצטבר. השלב הבא הוא ניקיון מסיבי של הדלתות באמצעות קיטור לאחר מכן מבצעים ניקוי יסודי של משטחי הדלתות משומנים, אבק ולכלוך. אפשר לבצע שטיפה בעזרת מכשיר קיטור לניקוי מקסימלי ולהסרת שאריות של חומרי הניקוי. צובעים שכבה ראשונה של צבע ומאפשרים לה להתייבש במשך יממה מלאה. המעוניינים במריחת שכבה נוספת של צבע חייבים להמתין לייבוש מלא ורק לאחר מכן לצבוע בדרך זהה את השכבה הנוספת. בחירת אופציית נגרות לחובבים נראית בסוף הדרך כאפשרות מומלצת ואפשרית לביצוע לכל אחד כמעט. לאחר שכל שכבות הצבע התייבשו, אפשר להתקין את דלתות הארונות בחזרה למקומם . רצוי במועד זה להחליף צירים בארונות ולהחליף גם ידיות חדשות, חלקות, צבעוניות או מעוטרות, להשלמת המראה החדש של דלתות הארונות.

מוזמנים לשאול שאלות ולשלוח תמונות לקבלת רעיונות ועצות.




56 views0 comments
bottom of page