top of page

WE STAGE

3 STAGES

HOME STAGING 1

1

משקיעים משדרגים ומעצבים את הבית בכדי לעלות את הערך שלו בשוק

אם ניכנס לראשם של הקונים נבין שאנשים היום רוצים בית שיגרום להם מהמבט הראשון להרגיש שהגיעו הביתה. בית מעוצב, מסודר, נקי. בית שיגרום להם לחזור בשמחה אחרי יום עבודה.

הום סטייג‘ינג מייצר אצל הקונים את אותה תחושה כשנכנסים למלון בוטיק, שמעוצב/מסודר/ מריח טוב. ואז נשאלת השאלה: ” למה חדר השינה שלי לא נראה כך...?“

בכל העולם הבינו שחייבים לייצר את החוויה הזו אצל הקונה על מנת לדרוש את הסכום המרבי ולקבלו.

למי זה מתאים? בעלי נכסים אשר לא מצליחים למכור בפרק הזמן שתכננו או לקבל הצעה בגובה הסכום שקיוו.  שימוש בטכניקה ומיומנות הנ"ל תעזור להדגיש את היתרונות הנכס וטשטש חסרונות, ובתקווה להימכר במינימום זמן ומקסימום רווח. בישראל התחום התחיל להתעורר בשנים האחרונות, עם עליית המודעות להום-סטיילינג.

המומחיות של הום סטייג'ר

  • להבין את השוק ולדעת להעריך שווי נכס

  • לדעת לאפיין מיהו אותו קונה פוטנציאלי

  • לדעת להבליט בכל נכס את יתרונותיו

  • להביא את הנכס לנראות מקסימלית במינימום השקעה

  • לגעת ברגש של מקסימום מתעניינים

  • לגרום לנכס לבלוט מעל נכסים מסביבו

2 MARKETING HOUSE

מצלמים, מפרסמים ומשווקים את הנכס

אנו סובבים סביב מדיה, מיתוג, חדשנות, מסר חדש, מודלים.

תחשבו..!

כשמעצב בגדים רוצה לשווק את הLine החדש שלו הוא יוצא עם צילומים של דוגמניות שמעבירות את היצירות שלו בצורה הטובה ביותר.  כשיוצאים עם רכב חדש, עושים לו סרטון תדמית שמשודר בפריים טיים.  הפייסבוק מלא בתמונות של לפני ואחרי.. מספרה, דיאטה, איפור וכו'...

בעלי מקצוע הבינו שחייבים צילומי מיתוג בכדי לבלוט בין כל המתחרים בשוק.

אז למה?! למה כשאתם מוכרים את הנכס היקר ביותר שלכם - הבית. אתם מצלמים אותו בתמונות לא מחמיאות, תמונות שלא עושות לאף אחד חשק להתניע את הרכב לבוא לראות ובטח שלא להוציא מיליוני שקלים.

לאחר שהכנתם את הנכס למכירה, הגיע הרגע לצלם ולהמחיש לקונה הפוטנציאלי, הצופה בבתינו בפעם הראשונה דרך מודעה במדיה כי הנכס שלנו הוא המושלם ביותר עבורו.

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני! 

במקרה של מכירת הבית / נכס, צריכים ליצור אצל הקונה פעמיים את תחושת הרושם הראשוני. עבודה לא קלה... אך אם נעשה זאת נכון, התגמול יהיה ניכר.

ישנם כללים מאוד ברורים ל איך מצלמים נכס, אילו נקודות חשובות יש לעלות כמשווקים ומעלים אותו למכירה באחד מהאתרים on line כמו יד 2 לדוגמא וכיצד מקפיצים את ההתעניינות בו יותר מכל נכס אחר באזור שלנו.

2

3 NEGOTIATION & SALE

עורכים "בית פתוח" מנהלים מו"מ ומקבלי ליווי עד תום חתימת החוזה אצל עו"ד.

בעולם כבר הבינו כי יש ליצור חלון זמנים לפי ביקוש לצורך הצגת הנכס, חלון הזמנים הינו 2-3 שעות פעם /פעמיים בשבוע או לפי ביקוש.  "בית פתוח" מאפשר לכם, בעלי הנכס להכין את הבית ולהתכונן למפגש, אל תשכחו שאתם לקראת מכירה של הנכס היקר ביותר שלכם וההשקעה שווה את הטרחה.

בית פתוח מיצר אפקט של "עדר חברתי". כאשר מספר אנשים מגיעים לראות את הנכס, ההשפעה הפסיכולוגית גדולה, הקונה מייצר בראשו תרחישים בהם יאבד את העסקה אם לא יזדרז, יש התעניינות בנכס, אין הרבה מקום למיקוח על המחיר, יש ווליום מתעניינים ובכך שומרים על הערך הגבוה של הנכס בשוק.

בעל נכס עובד קשה על מנת לשווק דירה, משקיע זמן רב בכל שיחות הטלפון שנכנסות, מציג את הדירה לעשרות מתעניינים, כולל רבים שכלל אינם רוכשים פוטנציאליים, וסוף כל סוף מגיע קונה רציני. מבצע מו"מ טלפוני מתיש, מקבל הצעת מחיר שנשמעה סבירה, רואה בדמיונו כבר את הצ'ק השמן בדרך לחשבון הבנק שלו, קבוע פגישה עם הקונה, המפגש מתקיים ו.. בום! המו"מ מתפוצץ.

ברור כי בשלב המו"מ אסור לכם לטעות, פשוט כי עבדתם קשה מדי כדי להגיע עד הלום, ומי יודע אם תקרה בדרככם הזדמנות נוספת כמו זו. הדבר נכון במיוחד לתקופה זו של חוסר וודאות, בה מציאת קונה פוטנציאלי הופכת למשימה קשה יותר ויותר. ישנם כללי הברזל לפגישת מו"מ, כללים העשויים לסייע לכם להימנע מטעויות קריטיות במיצוי הפוטנציאל המקסימלי במו"מ.

במידה והכל הלך חלק, הגעתם להסכמה על המספרים ויש עסקה! אין ספק שהרגע מרגש. אך חשוב לעבור אותו עם אנשים מקצועיים שישרתו את האינטרסים שלכם, עו"ד מומחה נדל"ן שילווה את העסקה הגדולה הזו, יוודא עבורכם שאינכם חשופים למרמה, עו"ד שירצה את טובתכם.

3
bottom of page