WE

STAGE

FAQ

האם הום סטייג'ינג באמת עובד?


אם מתסתכלים סביב, רואים כי הום הצורך וההכרה בתהליך ההום סטייג'ינג גדל משנה לשנה בכל העולם.יותר

ויותר בעלי נכסים נעזרים בהום סטייג'רים מקצועיים בשלב מכירת הנכס שלהם.מתווכים ממליצים פה אחד על

תהליך שכזה לפני מכירה, בשנים האחרונות השיח על התהליך הזה גדל משמעותית וכיום ניתן למצא ספרים,

כתבות, הרצאות ובלוגים שמתעסקים ומעשירים את הידע של בעלי נכסים באיך ומדוע להכין את הנכס למכירה.

התשובה לשאלה היא בהחלט כן!

הום סטייג'ינג עובד ובגדול. התהליך עוזר להתגבר על מכשולים רבים בדרך למכירה מוצלחת של הנכס. ישנן כמה

עובדות שחשוב לנו להבין:

  • - בית שעבר תהליך והכנה נותן לקונה את התחושה שהשקעתם ושמרתם על הנכס.
  • - רק 10% מהאוכלוסיב מסוגלת לראות פוטנציאל של חלל כשהוא לא מסודר או ריק.
  • - הקונים רוצים שתהיה להם כמה שפחות עבודה לעשות ולהשקיע במעבר.
  • - התחושה הקלה של קונה כשהוא יודע שחסכתם לו כסף, זמן ואנרגיה שווה לו כסף.
  • - בית שמוכן למכירה מעביר את הקונה תחושה טובה, דומה לזו שמרגישים כשנכנסים לחדר במלון.
  • - מקבלים מחיר שוק גבוה, הבית נראה נשמעותית טוב יותר מכל בית אחר למכירה בסביבה.
  • - מעצים את חווית הרכישה לקונה, תחושה שעשה עסקה טובה.
  • - השקעה קטנה מחזירה את עצמה ומגדילה את הרווח במכירה ב 7-20%




איך יודעים אם הנכס צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג?


מומלץ שכל נכס/ בית יעבור הום סטייגי'נג לפני מכירה.

התהליך לא אמור רק לסדר לעצב ולארגן את הבית, הוא אמור להעביר את בעל הנכס תהליך התנתקות מהנכס.

ואת הבית תהליך התנתקות מבעליו, מה הכוונה?

בתהליך ההום סטייג'ינג נקים את הבית מכל החפצים האישיים כגון: תמונות משפחה, תמונות/ מגנטים על

המקרר, ציורים של הילדים מהגן, אחסון של חפצים אישיים בחדרי האמבטיה ועוד ועוד פעולות שעוזרות לקונה

הפוטנציאלי להיכנס לבית ולראות את עצמו חיי שם.

כל אותם פרטים אישיים מונעים את התחושה הזו, ויוצרים תחושה של פלישה לבית ששייך למשהו אחר.

אם תפתחו לוח מודעות כגון: יד 2, בטח עברה לכם המחשה של " איזה בתים מבולגנים? מזה הצבע הזה? איזה

בלגן " ועוד...

אל תשכחו שהרושם הראשוני עם הנכס שלכם מתחיל דרך התמונה הראשונה שרואים עוד לפני שמחליטים להגיע

פיזית לראות ולהתרשם.

תהליך של הום סטייגינג יעזור לכם למכור מהר וברווח – זו עובדה!

השאלה שצריכים לשאול היא: באיזה מסלול הכי נכון להעביר את הבית את התהליך.

אם צריכים רק יעוץ ויד מכוונת לאיך? לשדרוג, לארגן ולהביא את הנכס למכירה.

או אולי צוות שיבוא יעשה וישדרג עבורכם? או את כל החבילה של השדרוג והכנה + הפרסום הנכון של התמונות

הטובות והמלל המנצח שיגרום לנכס שלכם לבלוט ולהימכר במינימום זמן ומקסימום רווח.




באילו צבעים כדאי לבחור לבית שעומד למכירה?


בית שעומד למכירה צריך להתאים ולכוון למקסימום קונים פוטנציאלים.

לצורך כך חשוב להעביר את הבית יישור קו מבחינת הצבעוניות שלו. בית שישדר ניקיון, סדר ובהירות בעיניים

יצליח לגעת ברגשותיהם של מספר רב יותר של אנשים.

לצורך כך חשוב לצבוע את הבית בצבע אחד אחיד, רצוי ללכת בבחירה על אחד מגווני הלבן.

יש צורך להתעדכן בצבעים של אותה תקופה / שנה. לדוגמא: הלבן המומלץ ל 2017-18 הוא לבן עם נגיעה של

אפור ואילו לפני מספר שנים הלבן שמנת היה באופנה.

חשוב! לצבוע חדרי ילדים, להוריד מדבקות מהקיר וליצור תחושה שכל חדר יכול לשמש לכל מטרה.

אם תשאירו את הצבע הוורוד או סגול של הילדה, קונה פוטנציאלי שאין לו ילדים או גדולים שעזבו יתקשה לראות

שהחדר הוורוד יכול לשמש כמשרד ביתי.

את חדרי השינה יש לכסות בכיסוי מיטה בצבע אחיד ונקי שמסתיר מתחתיו את המצעים הססגוניים והכתמים.

כדי לזרוק כריות נוי . בסלון יש לאחד את צבעוניות הכריות , וילונות נקיים ואחידים – עוזרים להסתיר נוף, ויטרינה

או סורגים שמכבידים על העין.

צבע בהיר ואחיד משדר לקונה כי הבית מתוחזק כראוי, בהיר מואר ומאוורר.

בית שמעביר את התחושה הזו מצליח לגרום לקונה תחושת שייכות.




מדוע צריכים להשקיע מחשבה, עשייה ותקציב לפני שמעלים נכס למכירה?


נכס מאבד מערכו 6% כבר החל מהשבוע השלישי שלו בשוק.

כל חודש ערכו יורד בעוד כמה אחוזים.

המטרה של בעל הנכס היא למכור כמה שיותר מהר!

מחקרים הראו שלרוב ההצעה הראשונה שקיבלתם (ולפעמים נפנפתם וזילזלתם) תהיה ההצעה הגבוהה ביותר שתקבלו וחשוב לא לאבד אותה.

בכל אזור יש את האוכלוסיה שמחפשת, נכס שחשף לשוק ויצר תחושה לא טובה יהי קשה מאוד לשפר את

תדמיתו. שניה לפני שמוציאים את הנכס לפרסום חשוב לחשוב על כל הפרמטרים, להבין שאתם לא מתפשרים.

השקעה של מחשבה, מתחילה עם ההבנה שהבית צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג - הכנה למכירה.

ברגע שהבנו את העובדה הזו צריך להעריך את שווי הנכס ולנתח את גובה ההשקעה ושדרוג שאנו, בעלי הבית צריכים להשקיע.

רבים עדיין תקועים במחשבה של "למה להשקיע בנכס שאנחנו רוצים למכור"?

והתשובה היא – ערך.

הבית צריך לספר סיפור, סיפור שמתאים לכמה שיותר קוראים או מאזינים.

חברים,

כאשר מוציאים רכב למכירה (נכס בשווי 50,000ש"ח – 150,000ש"ח) אנו מבינים שההיצע גדול מאוד ויש לגרום

לרכב שלנו לקפוץ מעל כולם.

אז מה עושים? מכניסים אותו למכון בדיקה לפני מכירה, שוטפים, מנקים, מתיזים ריח טוב, מעמידים את הרכב

שלא בצמוד לרכבים אחרים ומצלמים אותו...כאילו היה דוגמן!

אז למה ? את הנכס היקר ביותר שלכם אינכם מכינים למכירה? לרוב, מדובר בעסקה הגדולה ביותר שתעשו

בחייכם, תשקיעו!

השקעה קטנה (ביחס לשווי הבית) תביא תוצאות מצוינות במהירות המכירה וברווח.





מלאו את הפריטים הבאים וקבלו לתיבת הדואר את המדריך להשבחת הנכס - עשה זאת בעצמך

©2018 by WESTAGE.  

Design: PazInteractiveAgency

2_edited.png